کنسرو گربه ی تاریخ گذشته گربه ای را به کام مرگ کشاند

گربه چه چیزی را دوست دارد؟
ما نمی توانیم فراموش کنیم که گربه در حال حاضر اهلی شده است، اما برخی از آداب و رسوم طبیعی را برای گونه ها و غریزه اش حفظ می کند.

بنابراین، بخش بزرگی از فهرست آنچه که گربه‌ها دوست دارند بخورند، ممکن است در واقع به آداب و رسوم «ابتدای» آنها مربوط باشد. برخی از آنها را در زیر بررسی کنید.

گوشت
ساردین، یک تکه کوچک گوشت گاو یا مرغ از جمله غذاهایی هستند که گربه ها را بیشتر دوست دارند، به خصوص اگر تازه باشند و سعی کنید برخی از این گوشت‌ها را بین وعده‌های غذایی بدهید – آن‌ها آن را دوست خواهند داشت!

اما این فقط گوشت نیست که گربه ها با آن زندگی می کنند! کنسرو گربه منبع باورنکردنی فیبر و ویتامین برای گربه ها هستند، می دانید؟ علاوه بر این، آنها به خوبی با هر گوشتی ترکیب می شوند و گربه ها آنها را دوست دارند بنابراین در صورت تمایل می توانید کمی مخلوط در گوشت سرو کنید.

گوشت های ارزان و مقوی در بازار وجود دارد که می توان به گربه ها داد، مانند قلب گاو.

کنسرو گربه

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد که فقط این برش را به گربه بدهید، اما در واقع، این یکی از گزینه هایی است که گربه دوست دارد بخورد که علاوه بر مغذی بودن، ارزش مقرون به صرفه ای دارد که می توانید آن را در رژیم غذایی گربه ها

همه سبزیجات باید کاملا پخته شوند و آنهایی که آب بیشتری دارند بهترین انتخاب هستند و کدو تنبل، چایوت، چغندر… هرچه بیشتر پخته شود، بهتر است.

گربه سانان مانند انسان تمام آنزیم های مورد نیاز برای هضم سبزیجات را ندارند، بنابراین نمی توانند سبزیجات خام بخورند.

شیر
گربه ها شیر و مشتقات آن مانند پنیر و پنیر را دوست دارند و با وجود این ترجیح، شیر و هر چیزی که از آن به دست می آید برای بچه گربه ها چندان مناسب نیست.

لاکتوز خاصیتی است که به مقدار زیاد، روده گربه ها را تحریک می کند بنابراین شیر یکی از بهترین غذاها برای گربه ها نیست.