عملکرد علمی استفاده از چکمه

هیئت علمی پزشکی اغلب بدون آموزش رسمی در مهارت های تدریس، مسئولیت های تدریس را بر عهده می گیرند.

هدف از این مطالعه طراحی، اجرا و ارزیابی اساتید کارگاه آموزشی در انواع مدل از چکمه ها از قبیل چکمه ساق کوتاه زنانه در شایستگی های آموزشی پایه بود.

ما همچنین انتقال به یک قالب مجازی را که برای همه‌گیری COVID-19 ضروری است، توضیح می‌دهیم.

محتوای کارگاه از نظرسنجی نیازسنجی و گفتگو با کارشناسان محتوا استخراج شده است.

چهار حوزه محتوای اصلی شناسایی شد: تعیین انتظارات، ارائه بازخورد، ارزیابی فراگیران، و تدریس در محیط‌های خاص (کلینیک‌های سرپایی، بخش‌های بستری، روش‌ها/جراحی، و گروه‌های کوچک).

چکمه پلاستیکی شیک اولیه یک رویداد چهار ساعته حضوری بود. سال بعد، بوت کمپ از طریق ویدئو کنفرانس آنلاین ارائه شد. ما از یک نظرسنجی قبل از پست برای ارزیابی واکنش شرکت‌کنندگان و کسب دانش از محتوای جلسه استفاده کردیم.

نتایج

در مجموع 30 استاد محلی در بوت کمپ حضوری 2020 شرکت کردند، در حالی که 105 استاد از سراسر ایالت در کمپ بوت آنلاین 2021 شرکت کردند.

افزایش معنی‌دار آماری در نمرات پس از دانش برای دو جلسه در بوت کمپ 2020 و چهار جلسه در سال 2021 شناسایی شد. شرکت‌کنندگان به هر دو کمپ چکمه پلاستیکی خزدار امتیاز مثبت دادند بدون اینکه تفاوت معنی‌داری بین ارائه‌های حضوری و آنلاین برای اکثر رتبه‌بندی‌ها وجود نداشت، اما رضایت کمتری داشتند.

 

ما یک کمپ آموزشی مؤثر برای آموزش شایستگی‌های اصلی را برای مربیان بالینی پزشکی توصیف می‌کنیم.

ما توانستیم از پلتفرم کنفرانس از راه دور آنلاین استفاده کنیم تا محتوا را به تعداد بیشتری از مربیان در سایت‌های دور ارائه دهیم، بدون اینکه نتایج رضایت شرکت‌کنندگان و بهبود نمرات دانش را قربانی کنیم.

مدل آنلاین به پزشکان پرمشغله اجازه می داد در حین انجام چند کار مشارکت کنند.

نظرات همچنین اهمیت داشتن یک ناظر درگیر در طول رویداد آنلاین را برجسته می کند.

بسیاری از دانشکده های پزشکی از پیشگیرنده ها در مکان های دور استفاده می کنند.

ما امکان دستیابی به یک گروه بسیار بزرگتر و گسترده‌تر از پیش‌گیرنده‌های بالینی را با استفاده از یک قالب مجازی نشان دادیم، در حالی که هنوز بهبود در نمرات دانش مربوط به محتوای کارگاه را نشان می‌دهیم.

برای توسعه آتی دانشکده، ما پیشنهاد می‌کنیم که مدل‌های ترکیبی با اجزای حضوری و مجازی در برآوردن نیازهای یک دانشکده با توزیع جغرافیایی مؤثر باشند.

کلمات کلیدی: آموزش پوشیدن و خرید انواع چکمه های پلاستیکی و آموزش آنلاین، کووید-19، کارگاه مجازی، توسعه هیات علمی در آموزش پزشکی
قابل اعتماد و متخصص:
مقدمه
علیرغم فقدان آموزش رسمی در آموزش، از اساتید پزشکی انتظار می رود که به دانشجویان پزشکی، دستیاران و سایر کارآموزان آموزش دهند.

برای دستیابی به شایستگی در تدریس، اساتید باید دانش و مهارت کسب کنند، اغلب از طریق تجربیات موقت و مشاهده مربیان ماهر.

  • منابع:
    1. Development and Evaluation of a Faculty Teaching Boot Camp
  • تبلیغات: 
    1. قیمت انواع پارچه لگ چرم صادراتی
    2. شرکت فروش مانتو شلوار ورزشی
    3. پردازش رنگ در مغز انسان
    4. تخفیف 90 درصد زرشک در مشهد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.