استفاده از فنر دفتر در صندوق عقب سمند سورن

نام های متعددی برای صحافی مارپیچ وجود دارد، از جمله صحافی فنر دفتر، اتصال سیمی و غیره.

این به اتصال صفحات نوت بوک همراه با یک سیم پیچ فلزی محکم اشاره دارد که می توان آن را آزادانه با وارد کردن سوراخ هایی که در امتداد لبه ستون فقرات حفر شده است باز کرد.

فنر دفتر چیست؟
صحافی فنر دفتر یا «صحافی مارپیچی» که گاهی اوقات به آن گفته می شود، از یک تکه پلاستیک یا سیم مارپیچ برای نگه داشتن کتاب تمام شده در کنار هم استفاده می کند.

صحافی فنر دفتر به کتاب ها اجازه می دهد تا در هنگام باز شدن صاف قرار بگیرند یا حتی روی خودشان تا شوند.

این یک نوع صحافی عالی برای کتابچه‌های راهنمای دستورالعمل، کتاب‌های آشپزی، تقویم‌ها و سایر مواردی است که هم به انعطاف‌پذیری و هم توانایی باز ماندن نیاز دارند.

فرآیند اتصال فنر دفتر به چهار چیز نیاز دارد:

از پانچ برای ایجاد سوراخ هایی استفاده می شود که از طریق آن اتصال فنر دفتر رزوه می شود.

فنر دفتر

یک درج سیم پیچ را از طریق سوراخ هایی که در امتداد لبه صفحات ایجاد شده است عبور می دهد و درج کننده های سیم پیچ تقریباً همیشه برقی هستند و گاهی اوقات با پانچ و/یا پیچ کننده ها ترکیب می شوند.

بدیهی است که کویل ها جزء جدایی ناپذیر اتصال فنر دفتر هستند و آنها در انواع رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد موجود هستند.

اصطلاح “پیچ” را در رابطه با اتصال فنر دفتر استفاده می شود و این اصطلاح به تعداد سوراخ هایی که در هر اینچ در پروژه شما سوراخ می شود اشاره دارد و رایج ترین اندازه زمین 4:1 (چهار سوراخ در هر اینچ) است، اما اندازه های بسیار دیگری نیز وجود دارد.

آخرین قطعه از فرآیند اتصال فنر دفتر، گیره است، که می تواند برقی باشد (اغلب با درج ترکیب می شود، به آن “ماشین چین دار” می گویند) یا دستی (کرمپرهای دستی یا انبرهای چین دار شبیه یک جفت انبردست).

در طول فرآیند اتصال فنر دفتر، از سیم پیچ برای پایان دادن به قطعه سیم پیچ پس از وارد شدن از سوراخ ها استفاده می شود – آن را به اندازه مناسب برش می دهد و سپس آن را چین می دهد تا از شل شدن آن جلوگیری کند.