گوشت می تواند رشد تومور را متوقف نماید

گوشت قرمز معمولاً شامل گوشت گاو، بره و شکار است. گوشت فرآوری شده به طور کلی به هر گوشتی گفته می شود که با نمک زدن، دود کردن، پختن یا با افزودن مواد نگهدارنده شیمیایی مانند بیکن، سوسیس، سالامی یا ژامبون نگهداری شود (مرجع لارسون و اورسینی.

آیا می دانید که یک لیتر شیر چند لیوان است و چگونه می توان آن را اندازه گیری نمود تا بتوانید پی به میزان دقیق آن ببرید؟

در سال های اخیر، گوشت قرمز بحث های زیادی را در مورد تأثیر آن بر سلامت و محیط زیست به خود جلب کرده است. روند مصرف گوشت در سراسر جهان بسیار متفاوت است. افزایش قابل توجهی در مصرف در کشورهای در حال توسعه با آمریکای لاتین، دریای کارائیب و آسیای شرقی که به ویژه افزایش قابل توجهی دارند، آشکار است .

توجه نمایید که یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه را لازم است و همواره چه اندازه از آن می تواند برای مراسمات و میهمانیها مورد استفاده باشد؟

آخرین داده های بررسی غذای خانواده بریتانیا (2013) (5) کاهش در مقدار خرید گوشت لاشه (گوشت گاو، گوساله، گوسفند، بره و خوک) را از 211 گرم در سال 2010 به 182 گرم در سال 2013 گزارش کرد.

از نظرسنجی ملی رژیم غذایی و تغذیه نشان می دهد که رژیم های غذایی در بریتانیا می توانند مواد مغذی کمی داشته باشند که معمولاً در گوشت قرمز یافت می شوند. به‌ویژه برخی از گروه‌های جمعیتی دریافت کمی از ریزمغذی‌های مهم دارند و گوشت قرمز می‌تواند نقش مهمی در کمک به این گروه‌ها برای برآوردن نیازهای غذایی داشته باشد.

در مقاله حاضر، سهم مواد مغذی گوشت قرمز در جمعیت بریتانیا و به ویژه نقش آن در تامین مواد مغذی کلیدی در رژیم غذایی نوزادان، نوجوانان، زنان در سنین باروری و بزرگسالان مسن بررسی شده است. تاثیر گوشت قرمز بر کاهش وزن و حفظ وزن و همچنین میزان مصرف گوشت قرمز مورد بحث قرار گرفته است.

برای ورود به سایت اراد برندینگ تنها کافی است بر روی بخش مربوطه کلیک نموده تا به درگاه مورد نظر وارد شده و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

سهم مواد مغذی گوشت قرمز در جمعیت بریتانیا
درشت مغذی ها
گوشت قرمز حاوی پروتئین با ارزش بیولوژیکی بالا با تمام هشت اسید آمینه ضروری مورد نیاز بزرگسالان و هر 9 مورد مورد نیاز کودکان است. پروتئین برای رشد، نگهداری و ترمیم بدن مورد نیاز است. گوشت قرمز به طور متوسط حاوی 20 تا 24 گرم پروتئین در هر 100 گرم (در صورت خام) است و بنابراین می تواند منبع بالایی از پروتئین در نظر گرفته شود. در اکثر کشورهای توسعه یافته، متوسط دریافت پروتئین بالاتر از حداقل پروتئین مورد نیاز برای سلامتی است.

با ترکیب وایتکس و آلومینیوم می توانید شفافیت لازم را برای آن به همراه آورد تا قادر بود نسبت به روشنایی کافی آن اقدام نمود.

  • منابع:
    1. The role of red meat in the diet: nutrition and health benefits
  • تبلیغات: 
    1. اهمیت و تاثیر الکل های صنعتی بر گاز های گلخانه ای
    2. کیک از اندازه‌گیری و افزودن مواد با هم زدن
    3. روغن خوب سطح بهداشت را افزایش می دهد
    4. از کدام نوع الکل صنعتی می‌توان به عنوان سوخت استفاده کرد؟