کفکش شناور اسپیکو برای درمان درد زانو مناسب است

کفپوش های چوبی شناور پیش ساخته که معمولاً به آن پارکت شناور می گویند کفکش شناور اسپیکو (گاهی اوقات شناور نیز) سه دهه است که در بازار وجود دارد و در کشورهای شمال اروپا برای غلبه بر مشکلات ناشی از انبساط و جمع شدن چوب که اثرات طبیعی است اختراع شده است.

اما مشکلات طولانی مدت مختلفی ایجاد می کند. چوب یک ماده طبیعی و زنده است به این معنا که رطوبت موجود در هوا را جذب می کند. وقتی هوا خیلی مرطوب است چوب جذب می شود و منبسط می شود.

وقتی هوا خشک می شود چوب بیرون می ریزد و جمع می شود. بدیهی است که این اجازه می دهد تا رطوبت ثابت بهتری در هوا وجود داشته باشد و این یک مزیت است، اما با این حرکات مداوم، کف می تواند تاب خورده، شکاف ایجاد کند، متورم شود.

در جستجوی راه حلی برای این مشکل و عدم کنار گذاشتن چنین کفپوش زیبایی مانند پارکت، تصمیم بر آن شد تا سیستمی را مطالعه کنیم که امکان قرار دادن پارکت را بدون نیاز به چسباندن آن فراهم کند و پارکت شناور متولد شود.

مزیت پارکت شناور این است که کف آن آزاد است، بنابراین می تواند بدون مانع و بدون ایجاد آسیب، نفس بکشد.

کفکش

به همین دلیل باید در کل محیط یک سانتی متر فاصله گذاشت، فضایی است که کف برای تنفس نیاز دارد. بنابراین بدون یافتن موانعی منبسط و کوچک می شود. یک اختراع بزرگ

این پارکت بود که راه را برای سیستم نصب شناور با اتصالات کلیکی هموار کرد. سیستمی که قطعا دنیای کفپوش ها را متحول کرده است، ابتدا در چوب، سپس در لمینت و بعد در PVC.

ما جزو اولین واردکنندگان این سیستم به ایتالیا بودیم، در سال 1990، زمانی که هنوز کسی آن را نمی دانست و لازم بود برای درک آن با تمام جزئیات توضیح داده شود.

بزرگترین مانع این ایده بود که یک کف حتی بدون چسباندن می تواند مقاوم و فشرده باشد. سی سال پیش، خود نصاب ها گیج شده بودند، در حالی که با شروع استفاده از آنها، مشخص بود که این سیستم انقلابی و مؤثر است.

پس از کفپوش های چوبی، همین سیستم راه خود را به کفپوش های لمینت و سپس PV نیز پیدا کرد.