چوب روسی که می تواند در زیر دریا هم مقاوم باشد

توس روسی که به عنوان توس بالتیک نیز شناخته می شود، چوب انتخابی بسیاری از نجاران، سازندگان مبلمان و تولیدکنندگان است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید و این چوب روسی رنگ شده از لایه های سختی تشکیل شده است که به آن هسته ای بدون خالی می دهد.

برخلاف بسیاری از انواع چوب های دیگر، این هسته باعث می شود پیچ ​​ها به راحتی در آن فرو رفته و رزوه خود را نگه دارند. یکی دیگر از مزایای این هسته جامد این است که برش و چسباندن مفاصل را به طور تمیز آسان می کند، بنابراین می توانید از چندین ورق تخته سه لا برای ایجاد میز، کابینت، قفسه کتاب و موارد دیگر استفاده کنید.

حتی می‌توانید چوب سه لایه روسی را برای گوشه‌های گرد شکل دهید یا به سادگی شن و ماسه بزنید و لبه‌ها را تکمیل کنید تا ظاهری زیبا داشته باشید. برای داشتن ظاهری براق‌تر، یک روکش شفاف پایه از لاک یا پلی اورتان بزنید. این به مبلمان چوبی شما درخشندگی می بخشد در حالی که اجازه می دهد دانه های طبیعی از بین برود.

در حالی که چوب گیلاس نجاری مصون نیست، اما کمتر تحت فشار کمانش پیدا می کند زیرا ورقه ها متعادل تر هستند و این چوب همچنین دارای روکش صورت و پشت ضخیم تری است که معمولاً به عنوان B/BB رتبه بندی می شود، به این معنی که صورت دارای رنگ و بافت یکنواخت است و پشت آن دارای سطح کمی جذاب تر است، اما همچنان قابل استفاده است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از چوب گردو تکانی تطبیق پذیری آن است و در حالی که معمولا برای ساخت مبلمان استفاده می شود، می توان از آن برای ایجاد بسیاری از پروژه های دیگر از جمله کابینت، کفپوش، صنایع چوبی و اسباب بازی های چوبی استفاده کرد.

همچنین با برش‌های لیزری بسیار خوب کار می‌کند، که ایجاد طرح‌های سفارشی، منبت‌های شخصی‌شده و برش‌های جذاب را آسان‌تر می‌کند.

در USply، ما در مورد چوب روسی خشک گزینه های مختلفی داریم و ما ورق های تخته سه لا را در اندازه های مختلف ارائه می دهیم که شامل 4X8، 5X5 و 5X10 می شود.
ما همچنین گریدهای مختلفی از این چوب را ارائه می دهیم – B/BB، BB/BB، BB/CP، و C و به این ترتیب، بسته به اینکه از این چوب برای چه چیزی استفاده می کنید، می توانید اندازه و درجه مورد نظر خود را پیدا کنید.

  • منابع:
    1. Plywood sheets – How Does Russian Birch Fit Into The Plywood Market

  • تبلیغات: 
    1. تولید روکش بسیار خوب
    2. خیار کاسه گل سبز با پرز و گل تاج زرد
    3. تحقیق دانشجویان پلی تکنینک برای آرد گندم
    4. شخصی با کارتن خانه ساخت!