پخش عمده انواع گچ جبل سمنان

عمده پخش انواع فوم بتن ساختمانی در داخل کشور مربوط به استان سمنان می باشد که در چندین سال اخیر در صادرات آن نقش بسزایی را ایفا می نماید.
به طور میانگین 80 الی 90 درصد گچ داخل در استان سمنان تولید می گردد.

این استان از لحاظ دارا بودن منابع سنگ گچ بسیار غنی می باشد که بخش وسیعی از صادرات را به خود اختصاص داده است.
معمولا تشخیص گچ اصل و تقلبی به علت سفید بودن رنگ بسیار دشوار می باشد و فقط از طریق آزمایش می توان پی به اصل یا تقلبی بودن آن برد.

انواع گچ مرغوب

استان سمنان نیز با تولید مرغوب ترین گچ توانسته در مدتی اندک در این عرصه به جایگاه والایی دست پیدا کند.

اگر شما نیم نگاهی به گچ های تولیدی این استان بیاندازید متوجه خواهید شد که گچ سفید قابل رقابت با گچ های خارجی و حتی فراتر از آن ها می باشد.
اخیرا شاهد توزیع فراوان گچ جبل سمنان از این استان به شهر ها و کشورهای مختلف به صورت بسته بندی و فله می باشیم. در زمینه صادرات، گچ جبل توانسته با کیفیت مناسب و بالا نظر بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی را به سمت خود جلب نماید.

همانطور که گفته شد گچ جبل یکی از برندهایی است که مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است، چرا که این محصول ضمن برندسازی مناسب، از کیفیت به همراه بسته بندی های مناسبی برخوردار است.
در حال حاضر با فعالیت های گسترده ای که در زمینه سنگ نمای ساختمان رومی صورت گرفته بهترین فرصت برای پخش عمده این برند مرغوب در بازار فراهم آمده است.

لازم است برای سفارش این محصول با تناژ بالا و صادرات به دیگر کشورها با افراد فعال در این زمینه ارتباط برقرار نمائید تا از قیمت های فعلی آن مطلع شوید سپس بر اساس نیازتان خرید را نهایی نمائید.