پارچ میناکاری سفالی مناسب برای درد کلیه است

به همین ترتیب، پارچ میناکاری سفالی نقاشان دیگری مانند خولیو رومرو د تورس یا پیکاسو در بسیاری از آثار خود پارچ را معرفی کردند. چندین عبارت رایج از این اصطلاح ایجاد شده است.

وقتی می خواهیم در مورد خطرات رفتارهای تکراری هشدار بدهیم، می گویند کوزه ای که زیاد به چشمه می رود، سرانجام می شکند. از سوی دیگر، زمانی که بارندگی بسیار شدید ثبت می شود، معمولاً گفته می شود که باران در سطل می بارد.

به همین ترتیب نمی‌توان وجود مکانی در مادرید را نادیده گرفت که به نام کانتارو بلانکو پاسخ می‌دهد. این یک کارخانه پنیر مدرن است که در محله معروف واقع شده است و شیوه فروش شیر را به یاد می آورد.

بنابراین، شیر در حال حاضر به صورت عمده در این مؤسسه به فروش می رسد. علاوه بر این، به دلیل ارائه طیف گسترده ای از شیرها متمایز است گاو، بز، گوسفند، سویا، برنج، بدون لاکتوز، بدون چربی، نیمه بدون چربی است.

ماست و انواع لبنیات نیز در این مکان در مرکز توجه قرار دارند.لازم به ذکر است که فراتر از کارکرد اصلی آن، پارچ هایی نیز وجود دارند که به عنوان آلات موسیقی مورد استفاده قرار می گرفتند. پارچ

در این موارد، رگ تبدیل به یک آیدیوفون می‌شد که وقتی با اسپادریل یا دست ضربه می‌خورد، به عنوان یک ساز کوبه‌ای عمل می‌کرد. پارچ ظرف یا ظرفی از خاک رس یا مقداری فلز یا مواد ضدآب دیگر است.

که برای نگهداری، نگهداری و حمل مایعات استفاده می شود.1 بیضی شکل، با دهانه باریکتر و پایه نگهدارنده می تواند یک یا چند دسته داشته باشد.

در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و به عنوان پیمانه بزرگ‌ترین حدود ده لیتر را مصرف می‌کند. با تعمیم به محتوای ظرف پارچ نیز گفته شده است: پارچ شیر، پارچ شراب و غیره.

پارچ یک اصطلاح یونانی است، که به لاتین ترجمه شده است، کوزه.3 این یک شی سنتی و به نوعی نماد فرهنگ و سفال های آبی بوده است،4 با اسناد باستان شناسی فراوان.

وجود آن از متون ابتدایی عبری، 5 عهد عتیق، (بخش هایی که به جدعون، 6 موسی یا ربکا و الیزار اختصاص یافته است) وجود دارد. حضوری که در عهد جدید ادامه دارد، در داستان هایی مانند داستان زن سامری که به مسیح مشروب می دهد.