نحوه خوابیدن نوزاد در تخت

خواب مشترک به طور گسترده در هند انجام می شود و در سبک هندی والدین رایج است همانطور که در مورد بیشتر چیزها صادق است، نظر در مورد خواب مشترک کودکان یا نوزادان با والدین در مقابل خواب مستقل نوزادان یا خوابیدن نوزادان به طور مستقل در تخت از والدین متفاوت است.

همخوابی والدین تخت نوزاد کنار مادر با نوزادان مزایای زیادی دارد، بسیاری از مادران همخوابی با نوزادان را برای مدیریت تغذیه شبانه راحت‌تر می‌دانند با این حال، استدلال های زیادی به نفع وادار کردن کودک به خواب مستقل نیز وجود دارد.

و بسیاری از والدین، مادران و پدران از اینکه چگونه یک تکه مبلمان ساده نوزاد، یک تخت نوزاد، زندگی آنها را بهبود بخشیده است خشمگین خواهند شد.

البته این به انتخاب شخصی خلاصه می‌شود، اما اگر به خواب مستقل برای نوزادان فکر می‌کنید، بهتر است روی یک تخت نوزاد خوب برای نوزادتان سرمایه‌گذاری کنید تا از روز اول تولد نوزاد از آن استفاده شود.

تخت نوزاد تازه متولد شده نیز دارای ویژگی ها و تنوع های زیادی است و توصیه می شود با نگاهی آنلاین به تخت نوزاد، گزینه های خود را درک کرده و سپس تخت نوزاد خریداری کنید.

تخت نوزادی مزایای زیادی دارد، به خصوص برای مادرانی که در بیشتر ساعات روز به تنهایی از کودک مراقبت می کنند. تخت نوزاد نه تنها در طول شب مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه ثابت می کند که قطعه ای از مبلمان کودک بسیار مفید در مدیریت کودک شما در طول روز نیز خواهد بود.

خوابیدن نوزاد در تخت نوزاد مزایای زیادی دارد، مانند:

1. کودک می تواند آرام تر بدون مزاحمت بخوابد:

هنگام خوابیدن در تخت خواب نوزاد، کودک شما می تواند با آرامش بخوابد و یک شب بدون مزاحمت بخوابد اغلب، اگر کودک شما با شما در یک تخت می‌خوابد، حرکات شما یا همسرتان می‌تواند خواب او را مختل کند، او را بیدار کند و در عوض شما را بیدار کند تا کودک را دوباره بخوابانید.

اگر کودک خود را به تنهایی در طول روز مدیریت می کنید، گاهی اوقات رفتن به دستشویی نیز می تواند مشکل ساز شود! اگر کودک شما چند ماهه است و بیدار است و مجبور هستید به توالت بروید، قطعا با این دوراهی مواجه خواهید شد که چگونه کودک را تنها بگذارید؟

اما اگر کودک در تخت نوزاد است، می توانید مطمئن باشید که کودک به طور تصادفی از زمین نمی افتد و به خودش آسیب نمی رساند، زیرا همه تخت های نوزاد برای ایمنی کودک نرده دارند.

تهیه و خرید کالای خواب نوزاد برای اضافه کردن چند لوازم جانبی تخت نوزاد مانند موبایل کودک به تخت کودک باعث می شود کودک در تخت نوزاد نیز سرگرم شود!

تا زمانی که کودک شما یاد نگیرد که خودش بلند شود و بایستد، می توانید به راحتی اجازه دهید کودک خود بخوابد، بازی کند یا به سادگی بیدار در تخت نوزاد دراز بکشد، در حالی که کارهای دیگری انجام می دهید یا خودتان استراحت می کنید.

  • منابع:
    1. 3 Advantages of Using a Baby Cot
  • تبلیغات: 
  1. مرکز خرید پارچه لگ چرم نازک
  2. بهترین تولیدکننده تاپ ورزشی نخی زنانه
  3. بازار خرید و فروش ابزار دست دوم طلا سازی
  4. تقویت موی سر با استفاده از زرشک