مایع ظرفشویی پریل لیتری چین و چروک دستان شما را افزایش می دهد

لازم است بدانیدکه بدون مایع ظرفشویی پریل لیتری ما نمی توانیم هیچ ظروف یا ظرفی را در این وسایل بشوییم و دلایل آن بسیار متنوع است. بیاییدکه همان طور با چاقوهایی با دسته‌های فولادی یا چوبی سخت‌شده شروع کنیم.

در فولاد، مواد شوینده ماشین ظرف‌شویی می‌تواند باعث سایش شدید تا حد زنگ زدگی شود. چوب با توجه به تخلخل طبیعی آن است.

دیگر محصولاتی که نباید در ماشین ظرفشویی قرار داده شوند، درب زودپز هستند، زیرا دریچه های آنها ممکن است با برخی ذرات مسدود شود و قطعات لاستیکی آنها کارایی خود را از دست بدهند.

حتی در مدل های قابل جداسازی، شستشوی سنتی ارجحیت دارد. اقلام آلومینیومی بدون لعاب، مانند قابلمه ها و تابه های قهوه، به دلیل سایش مواد شوینده و دمای آب می توانند دچار لکه شوند. چیزی مشابه با مس اتفاق می افتد.

در آخر، می‌توان به برچسب‌های کاغذی که بیش از حد به شیشه‌ها چسبانده شده‌اند اشاره کرد: بسیاری از افراد از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنند، زیرا تمایل دارند با یک بار شستشو جدا شوند.

با این حال، تکه های کاغذ ممکن است دستگاه را مسدود کند، بنابراین توصیه نمی شود. اگر قبلا این کار را انجام داده ایم، پس باید فیلتر را بررسی کرده و آن را تمیز کنیم.

مایع

کنسانتره ماشین ظرفشویی دستی محصولی چسبناک برای تمیز کردن ظروف، ظروف شیشه ای و کارد و چنگال با دست است. حاوی مواد مفیدی است که پوست را نرم می کند. به علاوه قدرت شوینده و کف کنندگی بالایی دارد. ph خنثی آن مراقبت و محافظت از ظریف ترین پوست را تضمین می کند.

ما اغلب عبارت pH خنثی را می خوانیم یا می شنویم، بنابراین سعی می کنیم مفهوم و مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی با دست با PH خنثی را توضیح دهیم.

اولین چیزی که باید به آن توجه کرد این است که pH در لغت به معنای پتانسیل هیدروژن است و برای اندازه گیری اسیدیته یا قلیاییت یک محلول آبی، مانند مایع ظرفشویی که در آب حل می شود، استفاده می شود.

مقیاس pH از 0 تا 14 است که 0 نشان دهنده حداکثر سطح اسیدیته، 14 حداکثر سطح قلیایی یا بازی است. ارزش خنثی آن دارد.