ماشین های فراری به دستگاه فشارخون استار مجهز شدند

آیا می دانید کالیبراسیون دستگاه فشار خون چیست و چه کسی آن را انجام می دهد؟

همه ما می دانیم که دستگاه فشار خون استار سخنگو 6051 چگونه است، چه کاربردی دارد و چگونه از آن استفاده می شود، اما کمتر کسی می داند که چنین دستگاه هایی باید به طور مرتب کالیبره شوند تا نتایج نادرست نشان ندهند.

بر اساس برآوردهای سازمان جهانی بهداشت، سالانه بیش از 17.9 میلیون نفر بر اثر بیماری های قلبی عروقی جان خود را از دست می دهند، بنابراین می توان نتیجه گرفت که بیماری های قلب و عروق خونی عامل اصلی مرگ و میر چه در کرواسی و چه در جهان است.

افراد مبتلا به کلسترول بالا، افراد سیگاری، مردان بالای 55 سال و زنان بالای 65 سال در معرض افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی هستند.

به منظور تشخیص به موقع برخی از بی نظمی ها، باید به طور منظم فشار خون خود را کنترل کنید و برای اطمینان از قابل اعتماد بودن نتایج، باید به طور منظم فشارسنج را کالیبره کنید.

اندازه گیری فشار خون بالای بازو

اندازه‌گیری‌هایی که روی بازو انجام می‌شود، متداول‌ترین روش برای اندازه‌گیری فشار خون است و این تا حدی به این دلیل است که در طول زمان دقیق‌ترین روش اندازه‌گیری فشار خون بوده است.

دستگاه فشار خون استار سخنگو 6051

شما همیشه با انتخاب دستگاه فشار خون بالای بازو دقیق ترین اندازه گیری را به دست می آورید و بنابراین توصیه می کنیم دستگاه فشار خون بالای بازو تهیه کنید.

اگر بازو بسیار بزرگی دارید، باید توجه داشته باشید که کاف می تواند به اطراف بازو برسد و سرآستین های بسیار بزرگی وجود دارد که می توان آنها را به عنوان لوازم جانبی استار خریداری کرد.

اندازه گیری فشار خون در مچ دست

همانطور که گفته شد، اندازه گیری فشار خون در مچ دست نیز امکان پذیر است، اگرچه اندازه گیری آن به اندازه بالای بازو دقیق نخواهد بود، اما هنوز هم نشانه خوبی از ثابت ماندن فشار خون شما است.

مهم است که دستگاه فشار خون مچ دست هنگام اندازه گیری در همان ارتفاع قلب شما قرار گیرد، زیرا در هنگام استفاده از دستگاه فشار خون مچ، دقیق ترین اندازه گیری را ارائه می دهد.