ماسک جوانه گندم را با این ماده ترکیب کنید تا معجزه کند

ماسک جوانه گندم یک ماسک با ساختار ژلی است که به پوست اجازه می دهد تا خود را از عوامل خارجی که در معرض آن قرار می گیرد پاکسازی کند، پوست را سرزنده نشان می دهد که انگار در خواب عمیقی بوده است و نیازی به تمیز کردن ندارد.

ماسک جوانه گندم شب ها روی پوست مالیده می شود و تا صبح به پوست شما نفوذ می کند این به شما امکان می دهد روز بعد را با پوستی شاداب، مرطوب، آرام و درخشان شروع کنید ماسک ژل حاوی ویتامین‌های C و E، مواد مغذی تقویت‌شده و رایحه‌های آرام‌بخش گل است.

شب ها ماسک را روی صورت و گردن تمیز خود بمالید.

ماسک را از مرکز صورت تا لبه‌ها پخش کنید، با نفس‌های عمیق هنگام استفاده از ماسک، می‌توانید عطری را استشمام کنید که خواب را آرام و راحت می‌کند لازم نیست صبح که از خواب بیدار می شوید ماسک را از روی صورت خود پاک کنید در طول شب، پوست ماسک را جذب می کند.

ماسک جوانه گندم

همچنین می‌توانید این ماسک را با لمس‌های سبک به دور چشم‌های خود بزنید تا از مزایای ضد خستگی بهره‌مند شوید هر زمان که نیاز داشتید از ماسک شبانه با بافت ژل استفاده کنید.

شما می توانید فرکانس استفاده را با توجه به نیاز پوست خود تنظیم کنید می تواند 2-3 بار در هفته باشد، می تواند بسیار بیشتر باشد.
ماسک ماساژ سفت کننده شیسیدو یک ماسک سفت کننده پوست است که روی پوست ماساژ داده می شود و دارای خواص مرطوب کنندگی استثنایی برای ظاهری صاف و درخشان است و ضد پیری است.

ماسک سفت کننده ضد پیری با ایجاد اثر لایه برداری بسیار سبک روی پوست با گرانول های مراقبتی که در حین ماساژ ذوب می شوند، سطح پوست را صاف می کند و درخشندگی، نرمی و رطوبت شدید را به صورت فوری می بخشد و با استفاده منظم، استحکام، کشسانی و جوانی پوست را افزایش می دهد.

مقدار کمی از محصول را در کف دست خود بگیرید آن را با نوک انگشتان خود روی تمام صورت بمالید و از ناحیه دور چشم خودداری کنید.

2 تا 3 دقیقه پوست را ماساژ دهید و ماسک را به مدت 3 دقیقه روی صورت خود بگذارید سپس ماسک اضافی را با کمک دستمال کاغذی از روی پوست خود پاک کنید و 1-2 بار در هفته استفاده کنید.