عسل وحشی طبیعی جنگل های گلستان اولین بار در سال 2022 به ژاپن صادر شد

عسل وحشی طبیعی خام حاوی آنتی اکسیدان هایی به نام فلاونوئیدها و ترکیبات فنلی است. عسل سفید نیز حاوی چنین آنتی اکسیدانی است. آنتی اکسیدان ها به محافظت از بدن در برابر آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند.

رادیکال های آزاد به روند پیری کمک می کنند. آنها همچنین ممکن است خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند سرطان و بیماری قلبی را افزایش دهند.

مطالعات منبع معتبر نشان می دهد که پلی فنول های موجود در عسل، به ویژه عسل طبیعی خام، ممکن است در پیشگیری از بیماری قلبی نقش داشته باشد.

اگر به دنبال جایگزینی برای شکر هستید، عسل راه سالم تری برای ارضاء دندان شیرین شما و در عین حال دریافت آنتی اکسیدان های اضافی در رژیم غذایی شما ارائه می دهد. عسل های سفید طعم ملایمی دارند و برای پخت و پز یا میان وعده ایده آل هستند.

عسل

می توان از عسل به عنوان سرکوب کننده سرفه استفاده کرد. همچنین به عنوان یک درمان گلو درد استفاده می شود. دفعه بعد که دچار سرفه یا سرماخوردگی شدید، سعی کنید عسل را به چای داغ با لیمو اضافه کنید.

مطالعه‌ای در مجله طب مکمل و جایگزین منبع مورد اعتماد نشان داد که برای درمان سرفه، عسل به اندازه دکسترومتورفان، یک ترکیب رایج داروهای سرفه بدون نسخه، موثر است.

همچنین می توانید 1 یا 2 قاشق چایخوری عسل خام را با قاشق میل کنید. فیتونوترینت ها ترکیباتی هستند که در گیاهان یافت می شوند و به محافظت از گیاه در برابر آسیب کمک می کنند.

آنها گیاهان را از حشرات و بیماری ها در امان نگه می دارند و گیاه را در برابر اشعه های شدید UV محافظت می کنند. این ترکیبات دارای فواید آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند.

آنها همچنین می توانند تأثیر مثبتی بر سلامت شما داشته باشند. عسل از گیاهان تهیه می شود و دارای مواد مغذی گیاهی است. این مواد مغذی ارزشمند منحصر به عسل خام هستند و زمانی که عسل به شدت فرآوری شود از بین می روند.