عرضه و توزیع انواع گچ ایرانی

عرضه و توزیع عمده و خرده انواع گچ سفید ایرانی با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در سراسر تهران آغاز گردید.
تمامی توزیع کنندگان عمده گچ در سراسر ایران می توانند به شما کمک کنند که به سادگی خریدتان را انجام دهید و نیاز به طی مسافت های طولانی نداشته باشید.
تولیدکنندگان می توانند شیوه های درست تولید و نگهداری انواع گچ را رعایت کنند تا در مدت زمان طولانی از داشتن گچ رضایت کاملی را برای مشتریان به ارمغان آورند.

شیوه های نگهداری گچ

برای اینکه بتوانید انواع محصولات گچ را برای مدت زمان بیشتری نگهداری نمائید لازم است که در محیطی کاملا خشک حفظ شود و در معرض رطوبت قرار نگیرد. حدود فاصله بین کیسه های گچ و زمین باید بین 5 الی 10 سانتی متر باشد. لذا با رعایت این شرایط می توان به مدت بیشتری گچ را نگه داشت اما به طور حتم پس از مدت زمان های طولانی کیفیت این محصولات پایین می آید. نباید از آن ها انتظار همان روزهای اول را داشت.
در خرید گچ فله ای هم باید به نکات زیر توجه کنید تا گچ خوبی نصیب تان شود. سفیدی گچ یکی از نکات مهم و قابل توجه است. دانه بندی ریز انواع گچ حرف اول را می زند. همچنین در خرید گچ فله باید حواستان خیلی جمع باشد که با دیگر انواع گچ به صورت مخلوط خریداری نفرمائید.

انواع گچ ایرانی

اگر در فصل زمستان از انواع گچ در مکان های متفاوت استفاده می کنید حتما به این نکته دقت کنید که از وسایل گرمایشی برای هر چه سریعتر خشک شدن محل مورد نظر استفاده نمائید. اما در فصل تابستان گچ به سرعت خشک می شود و نیاز به وسایل دیگری نمی باشد.
منبع: گچ ساختمانی ایران