شوینده صورت نوروا را با این کرم استفاده نکنید

انواع شوینده صورت برتر موجود در بازار را بشناسید
صنعت لوازم آرایشی همیشه از غافلگیری ما دست بر نمی دارد، اینطور نیست؟ هر روز محصولات جدیدی مانند انواع شوینده صورت به بازار عرضه می شود که نوید درمان سلامت و زیبایی پوست را می دهد.

با این حال، تنها به این دلیل که تبلیغات لوازم آرایشی جذاب هستند یا حتی به این دلیل که بسته بندی و رایحه های مقاومت ناپذیری ارائه می دهند، به دست آوردن آنها کافی نیست همچنین لازم است بدانیم که این محصولات چه اهدافی دارند و برای کدام نوع پوست مناسب هستند.

در این پست با نحوه انتخاب شوینده صورت نوروا مناسب بر اساس نوع پوست خود آشنا می شوید و با استفاده از نکات ساده و کاربردی می توانید یکی از 9 مدل مراقبت از پوست خود را با توجه و دقت انتخاب کنید، سزاوار است بررسی کنیم؟

چگونه انواع پوست را تشخیص دهیم؟
توصیه می شود قبل از خرید شوینده صورت، نوع پوست هر مصرف کننده را بشناسید تا بهترین فواید را برای درم داشته باشید و همچنین از آسیب هایی مانند سوزش و خارش که یک ماده آرایشی اشتباه می تواند ایجاد کند، جلوگیری کنید.

شوینده صورت

پوست خشک
مشخصه اصلی آن خشکی است، به دلیل کمبود آب و این به این دلیل است که یک سد آبی وجود دارد که مانع از هیدراته نگه داشتن پوست توسط آب بدن می شود، خارش و لایه برداری در این موارد بسیار شایع است.

پوست معمولی
پوست معمولی دارای مناطق خشک و همچنین بدون لکه های چربی نیست و بافت یکنواخت، مخملی است و منافذ آن همیشه بسته است.

پوست چرب
پوست چرب دارای سطح بسیار ضخیم، جوش و منافذ گشاد است و منطقه T شناخته شده (پیشانی، بینی و چانه) بیش از حد براق است که هم زنان و هم مردان را آزار می دهد.

پوست حساس
اگر پوست در قسمت های مختلف صورت خشکی و قرمزی داشته باشد، چه به دلیل استفاده از لوازم آرایشی جدید و چه به دلیل قرار گرفتن در معرض برخی عوامل آب و هوایی مانند باد یا سرما، مطمئناً به عنوان حساس شناخته می شود.

بالاخره انواع شوینده های صورت موجود در بازار کدامند؟
اکنون که می دانید چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهید، وقت آن است که با شوینده های صورت موجود در بازار آشنا شوید تا مناسب ترین آنها را برای مراقبت از خود انتخاب کنید!