سیب بازار ارومیه چشمان شما را به مرور زمان روشن می کند

درختان سیب به تعدادی از بیماری های قارچی و باکتریایی و آفات حشرات حساس هستند. سیب بازار ارومیه بسیاری از باغات تجاری، برنامه سمپاشی شیمیایی را برای حفظ کیفیت بالای میوه، سلامت درختان و عملکرد بالا دنبال می کنند.

اینها استفاده از آفت کش های مصنوعی را ممنوع می کند، اگرچه برخی از آفت کش های قدیمی مجاز هستند. برای مثال، روش‌های ارگانیک شامل معرفی شکارچی طبیعی آن برای کاهش جمعیت یک آفت خاص است.

طیف گسترده ای از آفات و بیماری ها می توانند گیاه را تحت تأثیر قرار دهند. سه تا از بیماری ها یا آفات شایع تر، کپک، شته و دلمه سیب هستند.

کپک با لکه های پودری خاکستری روشن مشخص می شود که معمولاً در بهار روی برگ ها، شاخه ها و گل ها ظاهر می شوند. گلها به رنگ زرد مایل به کرم در می آیند و به درستی رشد نمی کنند.

این را می توان به طور مشابه با بوتریتیس درمان کرد از بین بردن شرایط ایجاد کننده بیماری و سوزاندن گیاهان آلوده از جمله اقدامات توصیه شده است.سیب

شته ها یک حشره کوچک هستند. پنج گونه از شته ها معمولاً به سیب حمله می کنند شته دانه سیب، شته سیب گلگون، شته سیب، شته و شته سیب پشمی.

گونه های شته را می توان با رنگ، زمان سال و با تفاوت در قرنیکول ها (برآمدگی های کوچک زوجی از پشت آنها) شناسایی کرد. شته ها با استفاده از قسمت های دهان سوزنی مانند برای مکیدن آب گیاهان از شاخ و برگ تغذیه می کنند.

هنگامی که در تعداد زیاد وجود داشته باشد، گونه های خاصی رشد و قدرت درخت را کاهش می دهند.
دلمه سیب پوسته سیب باعث ایجاد لکه‌های قهوه‌ای زیتونی با بافت مخملی روی برگ‌ها می‌شود که بعداً قهوه‌ای می‌شوند و بافتی مانند چوب پنبه پیدا می‌کنند.

این بیماری میوه را نیز تحت تأثیر قرار می دهد که لکه های قهوه ای مشابه با بافت های مخملی یا چوب پنبه مانند ایجاد می کند.

دلمه سیب از طریق قارچ در حال رشد در برگ های سیب قدیمی روی زمین پخش می شود و در هوای گرم بهار پخش می شود تا رشد سال جدید را آلوده کند.
از جمله جدی ترین مشکلات بیماری، یک بیماری باکتریایی به نام آتش سوزی و دو بیماری قارچی است زنگ ژیمنوسپورانژیوم و لکه سیاه. سایر آفاتی که درختان سیب را تحت تأثیر قرار می دهند عبارتند از شب پره کودلینگ و ماگت سیب.