سوزن منگنه زیراکس را در شکم بیماری در عمل پیدا کرده اند

همان طور که می دانید سوزن منگنه زیراکس در ابتدا برای بستن مبلمان از میخ های مسی یا آهنی استفاده می شد. با این حال، ناحیه تثبیت یا زخم بافت کوچک بود و باید سوهان ناخن بزرگی وارد شود.

بعداً از محصول اصلی برای اثاثه یا لوازم داخلی استفاده شد. تعداد بست ها و کاهش یافت، اما برای محصولات اصلی با چنین کنترلی نامناسب بود. به زودی از منگنه موبایل استفاده خواهید کرد، بررسی و کیفیت کار شما در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد.

امروزه تقریباً در هر فروشگاه جیگین تن بنه می توانید یک منگنه مبلمان بخرید، سپسیس برای اهداف دیگری نیز استفاده می شود جذب و توری کردن پشه ها، رفع گدازه و مواد عایق و غیره.

منگنه مکانیکی و برقی مبلمان برای انتخاب یک منگنه موبایل، باید بدانید که قصد دارید از چه نوع کاری استفاده کنید. باید از ضخامت و چگالی مواد شروع کنید. بر این اساس تعداد گیره های مورد استفاده برای تثبیت نیز تعیین می شود. هر منگنه برای کار با اندازه خاصی از منگنه طراحی شده است.

نوع با این حال، میخ همچنان برای ملیله نیز استفاده می شود. برای این کار، منگنه‌ای نیز ساخته شده است که می‌تواند به سرعت روی بند‌ها بدود و ابتدا آنها را به کلاهک بچسباند.سوزنابزارهای دستی برای خانه مناسب هستند و حرفه ای ها از منگنه های مبلمان بادی و برقی استفاده می کنند. وجود یک ماشین پنوماتیک یا الکتریکی برای حجم زیاد کار و بهره وری بالا که ابزار دستی قادر به تامین آن نیست ضروری است.

ابزارهای پنوماتیک کمتر رایج هستند و فقط در تولید استفاده می شوند، زیرا برای کار کردن به هوای فشرده نیاز دارند. منگنه برقی همه کاره تر است و می تواند در هر تولیدی و همچنین در حین کارهای نوسازی جاده استفاده شود.

برای منگنه مبلمان قیمت بستگی به نوع دستگاه، سایز منگنه، جنس بدنه و مکانیزم، شرکت سازنده دارد. بدنه منگنه از فولاد پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه، برنز یا روی ساخته شده است.

برای مکانیزم ها از کلاس های مختلفی از فولاد استفاده می شود که استحکام و مقاومت در برابر سایش آن به طول عمر ابزار بستگی دارد. یکی از معروف ترین تولید کنندگان منگنه های مبلمان، شرکت های آلمانی گروس و ماتریکس هستند.