سارق توت فرنگی در میدان بار تهران دستگیر شد

استفاده از توت فرنگی پیشگیری خوبی از آسیب بینایی و همچنین کراتوکونژونکتیویت خشک، دژنراسیون ماکولا وابسته به سن، تخریب اعصاب بینایی است و از آنجایی که توت ها حاوی آنتی اکسیدان هستند، از آب مروارید جلوگیری می کنند.

توت ها به مبارزه با سرطان کمک می کنند

میوه ها حاوی اسید الاژیک و ویتامین C هستند و از رشد تومور سرطانی جلوگیری می کنند.

آنتی اکسیدان ها (لوتئین، زاتانسین) موجود در توت فرنگی در میدان بار تهران عناصر لازم را در اختیار فرد قرار می دهد و مضرات رادیکال های آزاد را از بین می برد و همچنین اثرات منفی روی سلول ها را خنثی می کند.

توت ها با چین و چروک و بیماری های پوستی مبارزه می کنند
توت فرنگی روی پوست مالیده می شود و از آن ماسک و کرم درست می شود و سفید کننده و رفع التهاب پوست است و اسید اسکوربیک موجود در میوه ها باعث تشکیل کلاژن می شود و استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

توت فرنگی در میدان بار تهران

میوه ها همچنین حاوی اسید الاژیک هستند که به حفظ کلاژن کمک می کند و توت ها حاوی اسید سالیسیلیک هستند، بنابراین توت فرنگی برای آکنه نوجوانان، کک و مک، لکه های پیری استفاده می شود و همچنین چین و چروک ها را صاف می کند.

برای پاکسازی منافذ، 1 قسمت آب توت و 1 قسمت خاک رس آرایشی گرفته می شود، مواد مخلوط می شوند، سپس ماسک روی پوست تمیز اعمال می شود و 10 دقیقه صبر کنید سپس ماسک را بشویید.

ماسک با عسل روی پوست پیری اعمال می شود و 1 قاشق چای خوری عسل را با آب 2 توت مخلوط کنید، سپس روی پوست بمالید و بعد از 10 دقیقه بشویید.
به مبارزه با کلسترول بد کمک می کند
اسید الاژیک اثرات کلسترول بد را خنثی می کند و علاوه بر این، مواد موجود در توت باعث کاهش التهاب می شود که خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش می دهد.

مقدار زیادی اسید فولیک و هیدروسلولز، آنتی اکسیدان، کمبود چربی، تقویت قلب، کاهش کلسترول بد خون.