روغن چرخ خیاطی که باعث شد چرخ سخن بگوید

دو مارک روغن چرخ خیاطی وجود دارد که ما برای چرخ خیاطی های مکانیکی توصیه می کنیم: روغن چرخ خیاطی Sailrite® و روغن مصنوعی چندکاره با  (PTFE) Super Lube.

روغن Sailrite یک روغن معدنی بسیار تصفیه شده، باریک و بدون شوینده است روغن بی رنگ لکه پارچه را به حداقل می رساند و استفاده از آن را در اواسط پروژه یا درست قبل از دوخت بی خطر می کند.

روغن Sailrite یک روغن با ویسکوزیته کم است، بنابراین توصیه می کنیم از آن به عنوان روغن تعمیر و نگهداری معمولی و روزمره دستگاه خود در بین پروژه ها استفاده کنید.

Super Lube در مقایسه با سایر روغن کتان صنعتی چرخ خیاطی ویسکوزیته ضخیم تری دارد، ویسکوزیته ضخیم تر به سطوح می چسبد و مدت بیشتری روی سطوح باقی می ماند. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم قبل از اینکه دستگاه خود را برای نگهداری طولانی‌مدت کنار بگذارید، از Super Lube استفاده کنید.

روغن چرخ خیاطی

اگر برای چند ماه قصد خیاطی ندارید، قبل از گذاشتن دستگاه خود با Super Lube آن را روغن کاری کنید و دفعه بعد که از آن استفاده کردید آماده استفاده خواهد بود.

به طور خلاصه، از روغن چرخ خیاطی Sailrite برای نیازهای روزمره خود برای روغن کاری و روغن کاری ماشین استفاده کنید قبل از اینکه دستگاه خود را برای نگهداری طولانی مدت کنار بگذارید، تمام نقاط روغن کاری را با Super Lube بزنید تا در زمانی که دستگاه بسته بندی شده است، اجزای داخلی دستگاه به خوبی روغن کاری شوند.

Sailrite همه ابزارها و مفاهیم را برای آسان کردن زندگی خیاطی شما دارد!

از انتخاب نخ های داخلی، خارجی و مادام العمر گرفته تا لوازم جانبی ماشین مانند کلاسورهای چرخشی و راهنماهای خیاطی مغناطیسی، هدف ما ارائه محصولات و دانش است تا خیاطی شما را به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم!

همه چیزهایی را که Sailrite ارائه می دهد کاوش کنید و مهارت های خیاطی خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.