دستگاه فشار خون دیجیتالی که از سکته پیشگیری می کند!!

انواع دستگاه های فشار خون کدامند؟
ابتدا مطمئن شوید که سرآستین به خوبی جا می‌شود و بیشتر مدل‌ها دارای یک کاف متوسط ​​هستند، و در صورت نیاز ممکن است لازم باشد اندازه آن را بالا یا پایین سفارش دهید.

دستگاه فشار خون مختلف ویژگی های متفاوتی دارند و انجام تحقیقات آنلاین قبل از خرید می تواند اطمینان حاصل کند که با مدل های مختلف موجود در بازار بهتر آشنا خواهید شد و در زیر ما 4 نوع مختلف دستگاه فشار خون را فهرست می کنیم:

دستگاه فشار خون دیجیتال
دستگاه فشار خون دیجیتالی omron که به صورت دیجیتالی اندازه‌گیری می‌کنند، دارای فناوری‌های پیشرفته برای خواندن فشار هستند و در دسترس‌ترین آنها برای استفاده در نظر گرفته می‌شوند.

آنها دارای صفحه دیجیتالی هستند که فشار را نشان می دهد و علاوه بر این، این دستگاه ها فرصت های مختلفی را برای استفاده از کاف های دستی تا کاف های اتوماتیک فراهم می کنند که تمام روش خواندن را فورا انجام می دهند.

دستگاه فشار خون دیجیتالی omron

دستگاه فشار خون دستی
دستگاه‌های فشار دستی بیشترین استفاده را در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های سرپایی دارند، زیرا فشار را از طریق یک نشانگر دریافت می‌کنند.

این تجهیزات بیشتر برای استفاده توسط متخصصان بهداشتی آموزش دیده پیشنهاد می شوند، زیرا آنها برای تفسیر صحیح نتایج به کمک گوشی پزشکی نیاز دارند.

فشار سنج رومیزی
تجهیزات فشار میز آنالوگ در نظر گرفته می شود و با یک ویژگی خاص، مانومتر به جای قرار گرفتن بر روی گیره، روی میز نگه داشته می شود، که به نفع افرادی است که خواندن را به تنهایی انجام می دهند.

روش اندازه گیری مانند سایر دستگاه های دستی است و برای بزرگسالان یا سالمندانی که باید فشار خون خود را هر روز کنترل کنند و خودشان این اندازه گیری را انجام می دهند ایده آل هستند.

دستگاه فشار خون مچی
دستگاه های فشار پالس نظارت را از طریق LED – قطعه الکترونیکی نیمه هادی ساطع کننده نور انجام می دهند و استفاده از آنها آسان تر است و توسط بیماران در هر سنی بیشتر استفاده می شود.

برخی از مدل ها امکان ذخیره تا 10 قرائت را ارائه می دهند که برای مثال، استقلال بیشتری را برای بیماران مسن فراهم می کند.

خرید تجهیزات فشار خون نیاز به تحقیق و مراقبت دارد و مدل‌ها، برندها و فناوری‌های مختلفی وجود دارند که امکان کمک به فرآیند نظارت بر فشار را تضمین می‌کنند و با این حال، احتیاط قبل از خرید ضروری است.