تاثیر زیره سبز بر طعم یک غذای بسیار بد

زیره سبز گیاهی معطر است که از دانه های خشک گیاه Cuminum cyminum L و (خانواده Apiaceae) تهیه می شود و به عنوان یک ماده آشپزی، این ماده تشکیل دهنده اصلی پودر کاری است و به عنوان ادویه، محبوبیت آن پس از فلفل در رتبه دوم قرار دارد.

آیا می دانید که تعرفه گذاری خدمات پرستاری شامل چه کسانی میشود و چگونه می توان نسبت به برخوردار شدن از آن نهایت بهره را برد.

کاربردهای درمانی زیره در طب سنتی به هزاران سال قبل برمی گردد و شامل درمان ناراحتی های گوارشی، اسهال و یرقان و همچنین برای فشار خون بالا، صرع، تب، بیماری های دوران کودکی و اختلالات زنان و تنفسی می شود. این مرور داستانی آزمایش‌های انسانی اخیر را خلاصه می‌کند که کارایی آن را در تسکین علائم مرتبط با دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی ارزیابی می‌کند و پیشنهادهایی را برای مطالعات آینده در نظر می‌گیرد.

ادویه زیره از دانه های خشک شده (شکل 1) گیاه Cuminum cyminum L. (خانواده Apiaceae) تهیه می شود. زیره سبز، کومینو، کومل، یا در آسیای جنوبی به عنوان zeera نیز نامیده می شود، نباید آن را با زیره شیرین (Pimpinella anisum یا انیسون)، زیره وحشی (Bunium persicum) و زیره سیاه (Nigella sativa) اشتباه گرفت. این گیاه معطر بومی شرق مدیترانه و آسیای جنوبی است، اما اکنون به طور گسترده در جاهای دیگر مانند شمال آفریقا و شرق آسیا کشت می شود.

ما سعی نموده ایم تا طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری شکم را برای شما بیان نماییم و همواره این قبیل محصولات را با تنوع بالا در اختیار شما بگذاریم.

به عنوان یک ادویه، محبوبیت آن پس از فلفل در رده دوم قرار دارد و به عنوان یک ماده آشپزی، یکی از اجزای اصلی پودر کاری است. پودر دانه زیره به مخلوط ادویه های آسیای جنوبی کمک می کند، مانند 1 ادویه از 10 ادویه در گارام ماسالا، و دانه های کامل آن در پانچ فورون، ترکیبی از 6 دانه ادویه گنجانده شده است.

شایان ذکر است که قیمت مبل راحتی ارزان نیز بسیار مقرون به صرفه است و همواره مشتریان بسیاری را به سوی خود کشانیده است.

به طور کلی، زیره، خورش، سوپ، غذاهای گوشت بره و مرغ، سوسیس، نان، پنیر، ترشی و نوشیدنی های الکلی را طعم می دهد. به طور خاص، می توان آن را به عنوان یک ماده در انواع غذاهای منطقه ای مانند فلافل نخود در خاورمیانه، خوراک گل کلم و سیب زمینی تند، آلو گوبی، در هند، سالاد هویج مراکشی، pollo a la brasa در پرو، ropa vieja یافت.

بسته به دستور غذا، زیره اغلب در مقادیری از 1.4 تا 5.7 گرم اضافه می شود. همچنین از روغن آن به عنوان عطر در کرم ها، لوسیون ها و عطرها استفاده می شود.

ما همچنین سعی داریم طرز تهیه مربای هویج غلیظ را بگوییم و شما با خیالی آسوده نسبت به تهیه آن اقدام نموده و بهترین را داشته باشید.

  • منابع:
    1. Cumin Potential Health Benefits

  • تبلیغات: 
    1. کاشی‌های سرامیکی به دلیل شلوغ ترین منطقه به شما کمک می کند
    2. برای دراز کردن پاها، مبل سه نفره مناسب است
    3. برخی از استثناهای قابل توجه موکاسین و دمپایی باله هستند
    4. یک روسری ترمه و یک کت پشمی ترکیب خوبی است