بوته توت فرنگی در مازندران که با رعد وبرق سه برابر رشد می کند

توت فرنگی بسیار محبوب است، عمدتاً به دلیل طعم و عطر آن که کاملاً با دسرهای میوه، سالادهای خوش طعم یا اسموتی های با طراوت مطابقت دارد و توت فرنگی حاوی مقادیر زیادی ویتامین و خواص زیبایی است.

توت فرنگی در مازندران حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و مواد فعال بیولوژیکی هستند و یکی از محبوب ترین و محبوب ترین میوه ها توت فرنگی است و توت فرنگی چه ویژگی هایی دارد و خوردن آن چه فوایدی دارد؟

توت فرنگی
توت فرنگی در حال حاضر رایج ترین میوه کشت شده در میان انواع توت ها است، علی رغم این واقعیت که یکی از جوان ترین گونه های گیاهان باغی است.

این باعث ایجاد یک اثر شگفت انگیز شد: میوه های بزرگ و آبدار که امروزه با نام توت فرنگی می شناسیم.

توت فرنگی

آنها برای اولین بار در فروشگاه های لندن در حدود سال 1830 ظاهر شدند و قبلاً آنها امتیازی به حساب می آمدند که فقط افراد ثروتمند می توانستند از عهده آن برآیند، زیرا قیمت آنها بسیار بالا بود.

فواید خوردن توت فرنگی بسیار ارزشمند است و شواهد علمی تایید شده ای وجود دارد که نشان می دهد این میوه ها به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی کمک می کنند و بر اساس تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان دانشکده پزشکی نورویچ در بریتانیا، مصرف منظم توت فرنگی غنی از آنتوسیانین می تواند خطر حمله قلبی را در زنان میانسال تا 32 درصد کاهش دهد.

کوئرستین موجود در توت فرنگی یک عامل ضد التهابی طبیعی است که می تواند خطر تصلب شرایین را کاهش دهد و از آسیب ناشی از لیپوپروتئین های با چگالی کم (LDL) محافظت کند.

این ترکیب همچنین ممکن است خواص ضد سرطانی قابل توجهی داشته باشد و با این وجود، تحقیقات بیشتری در مورد این ماده امیدوارکننده مورد نیاز است.
توت فرنگی میوه ای سالم و خوشمزه است و در فصل موجود است.

غذای آنها نه تنها برای کام لذت بخش است، بلکه باعث تقویت سلامت کل بدن نیز می شود و هر سال آنها ما را با طعم خود خوشحال می کنند، بنابراین ارزش استفاده از خواص آنها را دارد تا زمانی که ممکن است!