با کارتریج جوهر افشان کانن دیوارهای خانه را رنگ کنید

تعریف – کارتریج نوار به چه معناست؟
کارتریج نوار یک دستگاه ذخیره‌سازی است که حاوی حلقه‌ای از نوار مغناطیسی است که برای ذخیره انواع مختلف داده‌ها از داده‌های تجاری گرفته تا فایل‌های صوتی و تصویری استفاده می‌شود.

هر کارتریج به گونه ای طراحی شده است که در یک کامپیوتر سازگار یا سیستم ضبط صدا یا فیلم قرار گیرد.

با این حال، در زمینه محاسبات، کارتریج نوار، کارتریج بایگانی نوار مغناطیسی است که در واحدهای کتابخانه نوار برای ذخیره داده های دیجیتال روی نوار مغناطیسی استفاده می شود، که در کاست ها و کارتریج ها بسته بندی می شوند.

کارتریج نوار را توضیح می دهد

کارتریج جوهرافشان کانن جزء ضروری یک سیستم پشتیبان قوی است که از کتابخانه های نوار برای ذخیره سازی پشتیبان طولانی مدت استفاده می کند.

کارتریج نوار سخت افزاری است که داده ها در آن ذخیره می شوند و از طریق خودکار یا ربات، کارتریج در یکی از بسیاری از درایوهای نوار در واحد کتابخانه نوار برای خواندن و نوشتن وارد می شود.

کارتریج جوهرافشان کانن

با توجه به ماهیت کارتریج نوار، فقط خواندن و نوشتن متوالی امکان پذیر است، بنابراین اگر نیاز به مکان یابی یک فایل خاص باشد، درایو نوار باید کارتریج نوار را از ابتدای قرقره تا رسیدن به محل فایل خاص بخواند.

این می تواند زمان ببرد و بزرگترین نقطه ضعف سیستم بایگانی است که از کارتریج های نوار مغناطیسی استفاده می کند.

با این حال، نوار در هر گیگابایت ارزان‌تر از هارد دیسک‌ها و درایوهای حالت جامد است، که آن را برای بایگانی طولانی‌مدت ایده‌آل می‌کند.

کیفیت چاپ با تونر بهتر است.

تونر به دلیل فناوری چاپ مورد استفاده در دستگاه های لیزری سریعتر چاپ می شود.

همانطور که می بینید، حتی اگر هم کارتریج و هم تونر برای چاپ استفاده می شود، تفاوت هایی وجود دارد که می تواند شما را وادار به انتخاب یک نوع چاپگر یا دیگری کند.

چاپگرهایی که از کارتریج استفاده می کنند، پرینترهای جوهر افشان، برای استفاده خانگی یا مشاغل کوچک مناسب هستند.

کارتریج ها ارزان هستند، مخصوصاً کارتریج های سازگار، و نتایج خوبی ارائه می دهند و برای دفاتر یا مشاغل بزرگ که نیاز به چاپ مداوم اسناد دارند، پرینترهای لیزری تونر بهترین انتخاب خواهند بود.