با پوشیدن بلوز زنانه ویسکوز در هوا معلق بمانید

چه پیراهن باشد چه بلوز، زمانی که سعی می کنید تناسب مناسب را تعیین کنید، ممکن است ناامید شوید و بسیاری از زنان در مورد نحوه پوشیدن آنها سؤالاتی پرسیده اند و در زیر سعی می کنیم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم:

پیراهن های آستین بلند
اینها کلاسیک ترین و حرفه ای ترین ظاهر را ارائه می دهند و هنگامی که پیراهن را انتخاب می کنید، دیگر لازم نیست نگران شکاف در خط سینه باشید.

می توانید آستین بلند بدنه کلاسیک یا آستین بلند روچد کلاسیک را از پیراهن های توکد که در رنگ های آبی و سفید موجود است در نظر بگیرید.

شما می توانید با ماشین لباسشویی سرد و با چرخه ملایم شستشو دهید، خشک کن را خشک کنید یا با حرارت کم خشک کنید، در صورت نیاز اتو یا بخار کنید، پیراهن ها وارداتی هستند و حاوی شصت و پنج درصد پنبه، سی و دو درصد نایلون و پنج درصد پلی اورتان هستند.

بلوزها روی پوست احساس خوبی دارند و کشیده می شوند.

بلوز زنانه ویسکوز بهترین گزینه شما در فصل گرم سال است و بلوز های دکمه دار آستین بلند معمولاً در این فصل گرم می شوند و بلوز وسیکوز رنگ های متعدد و رنگارنگ را ارائه می دهد و جنس پارچه آنها عمدتاً پنبه است که راحتی را به ارمغان می آورد.

بلوز زنانه ویسکوز

اگر محیط کار شما تاپ های بدون آستین را مناسب تشخیص نمی دهد، می توانید آن را با یک ژاکت یا ژاکت لایه برداری کنید و برای داشتن ظاهری کاملا سبک و راحت، یک بلوز بدون آستین شیک انتخاب کنید.

پیراهن آستین دار
اگر می‌خواهید از ناراحتی ناشی از بالا زدن همیشه آستین‌هایتان خلاص شوید، آستین‌های Tukked ¾ برای شما در هر روز و در هر فصلی ایده‌آل خواهند بود.

شما آزادانه نفس خواهید کشید و حرکت خواهید کرد، برخلاف سایر برندهای پیراهن، پارچه نرم و کششی است و طرح پیراهن بدون شکاف ما به شما این امکان را می دهد که بلوز خود را راحت بپوشید.

درست مانند طرح‌های دیگر پیراهن TUKKED، جلوی پیراهن بسته می‌شود تا شکاف‌های سینه تا لبه را برای همیشه از بین ببرد و  سه دکمه بالایی برای پوشیدن باز یا بسته عمل می کنند و یک زیپ مخفی در پشت وجود دارد.

می توانید پیراهن آستین ¾ صورتی یا پیراهن آستین ¾ آبی رنگ را انتخاب کنید و با ظاهر خود اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.