با شکلات شونیز فارلین از پوسیدگی دندان جلوگیری کنید

شکلات شونیز فارلین به عنوان یکی از قابل تجارت ترین کالاها در جهان (تقریباً به اندازه قهوه محبوب است)، زمانی به عنوان یک کالای تجاری با ارزش مورد استفاده قرار می گرفت.

گزارش شده است که مایاها و آزتک ها از دانه های کاکائو برای تجارت و پرداخت مالیات استفاده می کردند. و مانند قهوه، حمایت از محصولات شکلاتی با حمایت تجارت منصفانه نیز خوب خواهد بود.

نه اشتباه تایپی نیست من تقریباً مطمئن هستم که دندانپزشکان زیادی وجود ندارند که به بیماران بگویند بیشتر شیرینی بخورند، اما ظاهراً ماده ای از شکلات تلخ در محافظت از سفیدهای مرواریدی شما در واقع بهتر از فلوراید عمل می کند.

البته، منظور ما این نیست که شما باید تمام میله های لب کوبنده ای را که در قفسه ها می بینید بخورید. در واقع انتخاب های انتخابی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بیشتر را در اینجا بیابید.

شکلات

زیرا بیکن عشق است. و شکلات عشق است. و واقعاً ما در دنیا به عشق بیشتری نیاز داریم. گفته می شود که بیکن خوبی از استا منشاء گرفته است. کروز، کالیفرنیا – تصادفی نه کمتر. بیشتر از این بیکن خوبی را ببینید.

این پلی فنول های فوق العاده از شکلات های تلخ ظاهرا به کاهش فشار خون کمک می کند. بنابراین مصرف منظم اما کنترل شده شکلات واقعاً به قلب شما کمک می کند. با آن یک لیوان شراب قرمز بخورید. برای دیدن فواید بیشتر شکلات اینجا را بخوانید.

اگر زمانی که از مشکل نویسندگی رنج می برید یا زمانی که در محل کار استرس دارید، میل به برداشتن یک شکلات دارید، جلوی خود را نگیرید و زیاده روی نکنید.

گفته می شود فلاوانول، که کاکائو به آن معروف است، به تقویت گردش خون در مغز کمک می کند  ورزش ذهنی فوری! اکنون دلایل بیشتری برای دوست داشتن این میان وعده داریم. در اینجا برای اطلاعات بیشتر از مزایای آن برای تقویت مغز چاکو بیابید.

آیا قصد دارید یک بوسه برای پایان دادن به همه بوسه ها داشته باشید؟ سپس یک مومیایی لب شکلاتی همان چیزی است که شما نیاز دارید.

این دستور غذا را از food.com دنبال کنید و به سمت بوسه های شکلاتی فراموش نشدنی می روید. شکلات‌ها جدا از اینکه دائماً با کالاهای لوکس مانند شراب، پنیر و میوه‌های فاسد همراه می‌شوند، اکنون در صنایع غذایی به عنوان یک ماده لذیذ در نظر گرفته می‌شوند.

شکلات ها دیگر انواع شیرین سخت نیستند. در حال حاضر با تعدادی از طعم های بدیع مانند فلفل قرمز، ترافل، پنیر گودا، تنباکو، آبسینت و طلا تزریق می شود و بله بیکن را فراموش نکنید. در اینجا طعم های بیشتری وجود دارد.