با آلو بخارا نوعی سوخت گیاهی تولید می کنند

خانم های خانه دار ماهر مرباها و مرباهای شگفت انگیز، کمپوت و شراب را از آلو درست می کنند، خشک می کنند و می پزند، مارشمالو درست می کنند، دمنوش و بسیاری دیگر از غذاهای خوش خوراکی، از جمله سس های گوشت، مانند تکمالی.

بهتر است قبل از ساعت 16 یک آلو بخورید تا کربوهیدرات های اضافی و مصرف نشده در کمر و باسن فرو نرود و اثرات ملین و مدر آن خواب شما را مختل نکند.

میخائیل مویسویچ گینزبورگ، قبل از هر چیز، توجه را به تأثیر بی نظیری که آلو می دهد جلب می کند: «مواد مفید موجود در ترکیب این میوه وضعیت عمومی خون را بهبود می بخشد و مایع اضافی را از رگ ها خارج می کند که باعث کاهش سطح فشار می شود.

آلو دارای اثر ضد التهابی است و به طور کلی تأثیر مفیدی بر سلامتی دارد.

آلو بخارا نیشابور اشتها و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد، متابولیسم را عادی می کند و به جلوگیری از یبوست کمک می کند.

بدن را از سموم و سموم دفع می کند، کلیه ها را تمیز می کند و خروج صفرا را تحریک می کند.

آلو بخارا نیشابور

نمک و مایع اضافی را از بدن خارج می کند و تورم را کاهش می دهد.

پلاک های کلسترول را کاهش می دهد، قلب و عروق خونی را تقویت می کند، فشار خون را کاهش می دهد، توصیه می شود برای آریتمی و فشار خون بالا.

از تشکیل لخته خون جلوگیری می کند.

آلو سرشار از فیبر و اسیدهای میوه است.
آلو سرشار از فیبر و اسیدهای میوه است، حاوی مقادیر بی سابقه ای از پتاسیم، ویتامین های B، A، C، E، PP، کلسیم و کومارین است و  این ترکیب غنی به پاکسازی و بهبود عملکرد تمام سیستم های بدن کمک می کند.

با گنجاندن منظم آلو در رژیم غذایی خود، موارد زیر را برای خود فراهم می کنید:

اندام باریک

سلامت اندام های داخلی

پوست شفاف و درخشان، کاهش تعداد چین و چروک ها و رنگدانه ها، توانایی برنزه شدن بیشتر و عمیق تر

بهبود وضعیت ناخن ها

موهای ضخیم و قوی و همچنین حل مشکل طاسی و محافظت از خود در برابر موهای سفید زودرس