انگور فرنگی سفید باعث رفع کبد چرب می باشد

 و آنچه که می دانید انگور فرنگی سفید رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات با کاهش خطر بیماری های مختلف از جمله بیماری قلبی، دیابت، سرطان و چاقی مرتبط است.

مانند سایر میوه ها و سبزیجات، انگور منبع خوبی از فیبر و آب است. آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی موجود در انگور ممکن است آن را به ویژه سالم سازند، اگرچه تحقیقات بیشتری برای تایید برخی از مزایای آن مورد نیاز است.

در اینجا برخی از راه هایی وجود دارد که مواد مغذی موجود در انگور ممکن است سلامت را تقویت کنند.سرطان انگور حاوی آنتی اکسیدان های قوی به نام پلی فنول است. تصور می شود که اینها دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند. یکی از اینها رزوراترول است. در پوست انگور قرمز یافت می شود.

مطالعات آزمایشگاهی نشان داده اند که رسوراترول ممکن است بتواند رشد تومورها در لنف، کبد، معده، سینه، روده بزرگ، سرطان پوست و سرطان خون را کند یا از آن جلوگیری کند.

 

رسوراترول در شراب قرمز نیز وجود دارد. مطالعات اندکی به ارتباط بین شراب قرمز و خطر ابتلا به سرطان در انسان پرداخته اند، اما نشان داده شده است که مصرف زیاد الکل به طور مداوم می تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد. اعتدال کلیدی است.

مصرف متوسط ​​الکل توسط دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی ها به عنوان منبع مورد اعتماد در روز یک نوشیدنی برای زنان و حداکثر دو نوشیدنی در روز برای مردان تعریف شده است.

یکی دیگر از ضد التهاب های طبیعی که در انگور وجود دارد، فلاونوئید کورستین است. مطالعات نشان داده اند که این نیز ممکن است به پیشگیری یا کند کردن رشد سرطان کمک کند.

سلامت قلب مطالعات حیوانی نشان داده است که کورستین و رسوراترول ممکن است خطر تصلب شرایین را کاهش داده و از آسیب ناشی از لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) یا کلسترول بد محافظت کنند.

این مطالعات عمدتاً از دوزهای این فلاونوئیدها بسیار بالاتر از دوزهایی که معمولاً توسط انسان مصرف می شود استفاده کرده اند. تصور می شود.

که پلی فنول های موجود در انگور مانند رسوراترول دارای اثرات آنتی اکسیدانی، کاهش دهنده چربی و ضد التهابی هستند که ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی عروقی (CVD) کمک کند.آنها ممکن است با جلوگیری از تجمع پلاکت و کاهش فشار خون و خطر نامنظم شدن ریتم قلب به این مهم دست یابند.