افرادی که خروپف می کنند سس خردل فرنچ بخورند

از قرن نوزدهم، خانواده پومری تنها کسانی بودند که سس خردل را تولید کردند، با کیفیتی که ثابت بود و هرگز با آن برابری نکرد.

مواد تشکیل دهنده آن که با دقت انتخاب شده اند، طعم کمی تند آن، ملایمت افسانه ای آن، به تبدیل آن به خردلی تصفیه شده کمک می کند که اکنون توسط بهترین لذیذین در سراسر جهان قدردانی می شود.

سس خردل فرنچ مواد مغذی زیادی دارد که شامل:

ویتامین K: سس خردل منبع عالی ویتامین K است، ویتامین K برای سنتز پروتئین هایی که در لخته شدن خون همکاری می کنند، ضروری است همچنین در تشکیل استخوان نقش دارد.

ویتامین K علاوه بر اینکه در رژیم غذایی یافت می شود، توسط باکتری های موجود در روده تولید می شود، بنابراین کمبود این ویتامین نادر است.
منگنز: برگ خردل منبع خوبی از منگنز برای زنان و منبع خوبی برای مردان است که نیاز آنها به این ماده معدنی متفاوت است منگنز به عنوان یک کوفاکتور برای چندین آنزیم عمل می کند که ده ها فرآیند متابولیک مختلف را تسهیل می کند همچنین در جلوگیری از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد شرکت می کند.

سس خردل
کلسیم: سبزی خردل منبع کلسیم است، کلسیم فراوان ترین ماده معدنی در بدن است این ماده عمدتاً در استخوان ها ذخیره می شود که بخشی جدایی ناپذیر از آن است.

به شکل گیری استخوان ها و دندان ها و همچنین حفظ سلامت آنها کمک می کند کلسیم همچنین نقش اساسی در لخته شدن خون، حفظ فشار خون و انقباض عضلات (از جمله قلب) دارد.
منیزیم: برگ های خردل تنها برای زنان منبع منیزیم است، مردان نیاز بیشتری به این ماده معدنی دارند منیزیم در رشد استخوان ها، ساخت پروتئین ها، فعالیت های آنزیمی، انقباض ماهیچه ها، سلامت دندان ها و عملکرد سیستم ایمنی بدن شرکت می کند همچنین در متابولیسم انرژی و در انتقال تکانه های عصبی نقش دارد.
آهن: برگ خردل تنها برای مردان منبع آهن است، زنان نیاز بیشتری به این ماده معدنی دارند هر سلول بدن حاوی آهن است.

این ماده معدنی برای انتقال اکسیژن و تشکیل گلبول های قرمز در خون ضروری است همچنین در تولید سلول های جدید، هورمون ها و انتقال دهنده های عصبی (پیام رسان در تکانه های عصبی) نقش دارد.

لازم به ذکر است که آهن موجود در غذاهای با منشاء گیاهی (مانند سبزی خردل) نسبت به آهن موجود در غذاهای با منشاء حیوانی کمتر جذب بدن می شود با این حال، جذب آهن از گیاهان زمانی که با مواد مغذی خاصی مانند ویتامین C مصرف شود، مطلوب است.